Accountmanager bedrijven (inschrijving gesloten)

De gemeente Uithoorn zoekt een accountmanager bedrijven. Je komt te werken bij de afdeling Wonen en werken (ca. 35 medewerkers). Belangrijke economische sectoren waar Uithoorn op inzet zijn de glastuinbouw binnen de Greenport Aalsmeer, transport en distributie, het MKB, horeca, detailhandel en recreatie & toerisme. Ook werkt de gemeente hard aan de verdere verduurzaming van de gemeente. Dit doe je onder andere samen met de ondernemers die hier een grote rol in spelen.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als accountmanager bedrijven en duurzaamheid ben je bezig met het onderhouden en intensiveren van contacten met ondernemers in onder andere de winkelcentra, horeca en op de bedrijventerreinen. Ook organiseer je bedrijfsbezoeken voor het college van burgemeester en wethouders en de wethouder economische zaken.


Je bent bezig met het ontwikkelen en verbeteren van de participatie en betrokkenheid van het bedrijfsleven. Het voorbereiden van overleggen met vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en het samenwerken met de adviseur EZ bij diens (beleids)-werkzaamheden en met de adviseurs duurzaamheid horen daar bij.


Ook adviseer je de portefeuillehouder EZ en de portefeuillehouder Duurzaamheid. Je werkt mee aan de verdere ontwikkeling van een integrale benadering richting bedrijven binnen de gemeentelijke organisatie en haalt informatie op bij de bedrijven voor het gemeentelijk beleid.


Voor deze functie werk je veel samen met de coördinator Duurzaamheid - Economische Zaken en de strategisch beleidsadviseur Economische Zaken, recreatie en toerisme.


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de gemeente Uithoorn aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 66.109,- bij fulltime dienstverband, inclusief en vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 17,05% (IKB) dat je kunt inzetten voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen, bijvoorbeeld een opleiding of de aanschaf van extra verlof.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-keuzepensioen, reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en een goede verlofregeling.
  • Een baan voor 24-32 uur per week. 
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling.
  • Een dynamische en boeiende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. 
  • Korte lijnen binnen de organisatie en de regio.
  • De gemeente Uithoorn biedt je uitdagend werk waarbij je kwaliteiten worden gewaardeerd in een prettige en plezierige collegiale werkomgeving.
  • Bij iedereen de motivatie om iets te kunnen betekenen voor de bewoners.
  • Oog voor een goede werk- en privébalans en de mogelijkheid en faciliteiten voor hybride werken.
  • Maar je mag ook gewoon fulltime op kantoor werken als je dat prettig vindt.
  • Donderdag is de vaste dag dat er gewerkt wordt op kantoor en er zo min mogelijk digitale overleggen zijn.
  • Veel vertrouwen in elkaar.
  • Vanwege het formaat van de gemeente ben je heerlijk integraal bezig.
  • Een aantrekkelijke vergoeding voor kosten woon-werkverkeer.
  • Alle attributen om je werk goed te kunnen uitvoeren en voorbereiden, zoals een laptop, een telefoon en eventueel kantoorvoorzieningen voor thuiswerken.
  • Een werkplek midden in Uithoorn, vlakbij de winkels (even tussendoor een ijsje of verse koffie halen), naast een prachtige natuur en de rivier de Amstel waar je heerlijk kunt wandelen.
  • OV-verbindingen vanuit diverse richtingen die stoppen vlak voor het gemeentehuis en op dit moment aanleg van een tramlijn die vanuit Amsterdam/Amstelveen wordt doorgetrokken naar Uithoorn.
  • Gratis parkeergelegenheid.
  • Een actieve personeelsvereniging en een kantine met heerlijke lunches.
  • Regelmatig afdelingsactiviteiten en koffiemomenten.
  • Een maandelijkse borrel op donderdagmiddag.
  • Elke dinsdag "planking" als je daar aan mee wil doen.
  • Leuke activiteiten met het eigen team.


Wat bied jij aan de gemeente Uithoorn?



  • Je hebt minimaal een hbo werk- en denkniveau.
  • Je bent een echte netwerker.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Andjela van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, haar mobiele nummer 06 - 515 574 37 of mail andjela@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 27 januari 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. 


Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.

Share by: