Adviseur Verkeer (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie zoekt een adviseur Verkeer. De ABG-organisatie levert alle ambtelijke producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Je werkt vanuit Rijen dat goed bereikbaar is per trein en bus en waar je gratis kunt parkeren.


Jouw rol


Je bent als adviseur Verkeer verantwoordelijk voor het opstellen en evalueren van beleid op het gebied van verkeer en mobiliteit. Je adviseert over interessante projecten. Maar ook over evenementen, zoals er dit jaar onder andere de Vuelta was.


Projecten die op dit moment actueel zijn:


  • Verbreding A58 tussen knooppunt Galder en knooppunt Sint-Annabosch.
  • Afwaarderen N639 door Chaam.
  • Ontwikkelen elektrisch vervoer/plaatsen laadpalen.
  • Parkeren en verkeersveiligheid.
  • Transitie Openbaar Vervoer en het toelaten van landbouwverkeer op provinciale (rand)wegen.


Je zorgt voor de noodzakelijke besluitvorming en maakt daarbij gebruik van de inbreng van alle betrokken partijen. 

Je organiseert informatie en communicatie over ontwerpen en plannen, creëert daarbij draagvlak en zorgt voor de begeleiding van inspraakprocedures en voorlichtingsbijeenkomsten.


Samen met je verkeerskundige collega’s binnen de ABG-organisatie ben je de vraagbaak op verkeerskundig gebied.


Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor het bestuur, de wethouder Openbare ruimte én de inwoners en voer je overleg over verkeerskundige zaken. 


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Voorbeeld van een gemiddelde week voor een adviseur Verkeer bij de ABG-organisatie

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 67.514,00, inclusief individueel keuzebudget van 20,45% (schaal 10 Cao samenwerkende gemeentelijke organisaties).
  • Een baan voor 32-36 uur per week.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijk contract.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden bovenop IKB.
  • Een uitdagende omgeving waar jij impact kunt maken.
  • Laagdrempelige en informele sfeer met veel humor en persoonlijke aandacht voor elkaar.
  • Tijd om met elkaar te lunchen, een worstenbroodje te eten of gewoon even bij te praten.
  • Als team Verkeer op één kamer, wat de samenwerking makkelijk maakt.
  • De zelfstandigheid die iedereen heeft in het werk wordt heel erg gewaardeerd binnen de afdeling.
  • Goede bereikbaarheid met OV en gratis parkeren.
  • Hybride werken (ongeveer 50-50).
  • Flexibele werktijden.
  • Mobiele telefoon en laptop tot je beschikking.
  • Afdelings-BBQ in de zomer.
  • Leuke personele activiteiten voor de hele organisatie, zoals bijvoorbeeld ambtenarenveldloop, trips naar Londen en Berlijn, natuurwandelingen en skiën. Voor ieder dus wat wils.


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?



  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau, bent goed op de hoogte als het gaat om Verkeer en Mobiliteit en weet hoe het werkt binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Je bent een sociaal mens die van een lolletje houdt en bent iemand die er voor wil gaan.
  • Daarnaast communiceer je goed op alle niveaus binnen en buiten de organisatie en gebruik je geen ambtelijke taal.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Andjela van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 515 574 37, ons vaste nummer 0182 - 23 99 91 of via haar e-mail: andjela@latentis.nl.


Solliciteren?



Solliciteren kan via onderstaand formulier. Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.

Share by: