Casemanager Wabo (inschrijving gesloten)

De gemeenten Oostzaan en Wormerland zoeken een casemanager Wabo. Het gaat om een vaste aanstelling.


Jouw rol


De gemeenten Oostzaan en Wormerland werken samen in serviceorganisatie OVER-gemeenten. Als casemanager Wabo houd je je voor de twee gemeenten bezig met het zelfstandig toetsen van aanvragen omgevingsvergunning aan wet- en regelgeving. Je wint adviezen in bij verschillende interne en externe bronnen en  overlegt met betrokken partijen over de aanvragen. Ook lever je een proactieve bijdrage aan het oplossen van gesignaleerde problemen.


Het mooie is dat je binnen een kleine organisatie met korte lijnen in de volledige breedte betrokken wordt bij zaken die spelen binnen het ruimtelijk domein en veel contact hebt met de beleidsadviseurs RO.


Zie hier een voorbeeld van jouw weekagenda!

Wat biedt serviceorganisatie OVER-gemeenten aan jou?


  • Een mooie baan voor minimaal 32 uur per week.
  • Een sterke en familiaire teamcultuur.
  • Een platte organisatie, dus korte lijnen.
  • Een wendbare organisatie met collega's die hun opdrachtgevers goed kennen.
  • Heel veel ruimte om van alles op te pakken.
  • Veel verantwoordelijkheid.
  • Veel afwisseling.
  • Aandacht voor opleiding en ontwikkeling.
  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 63.112,-- bij fulltime dienstverband, inclusief individueel keuzebudget (schaal 10 cao SGO).
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar met vooruitzicht op een vaste aanstelling.
  • Een laptop en mobiel.
  • Een goede woon-werk reiskostenregeling.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Flexibele werktijden.
  • Verschillende sociale activiteiten door het jaar heen.
  • Werken in een rustige mooie waterrijke omgeving, dicht bij Amsterdam en Zaanstad.
  • Een dienstauto of dienstfiets/-scooter tot je beschikking als dat nodig is.
  • Winkels en supermarkt in de buurt van je werklocatie.
  • Voldoende parkeergelegenheid.


Wat bied jij aan serviceorganisatie OVER-gemeenten?



  • Je hebt minimaal een afgeronde Hbo opleiding, bijvoorbeeld op het gebied van Bouwkunde of vergelijkbaar.
  • ABW 1 en/of 2 gevolgd of daar mee bezig.
  • Je weet hoe het werkt bij een gemeente als het gaat om vergunningverlening en handhaving.
  • Je werkt nauwgezet, hebt oog voor kwaliteit, kunt goed analyseren en bent op samenwerking gericht.



Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Peter van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, zijn mobiele nummer 06 - 52 36 46 83 of mail peter@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 8 mei 2021. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een online competentietest kan deel uitmaken van de procedure.


Share by: