Communicatieadviseur (inschrijving gesloten)

De gemeente Best zoekt een ervaren communicatieadviseur. Je werkt samen in een goed op elkaar ingesteld en gedreven team van acht communicatie- en participatieprofessionals. De raad van Best heeft participatie en daarmee communicatie als speerpunt benoemd. Voor een communicatieprofessional biedt Best daardoor uitstekende ontwikkelingskansen.


Jouw rol


Je adviseert vakspecialisten, management en college over de inzet van communicatie en participatie bij diverse (complexe) vraagstukken. Je onderhoudt contacten met de pers. Je neemt deel in projecten en trekt eventueel communicatieprojecten. Ook zorg je voor een deel van de uitvoering van het communicatiebeleid. Dit kunnen zowel regelmatig terugkerende acties zijn als projecten. In je werk kom je met verbetervoorstellen en draag je bij aan de verdere ontwikkeling van (online en offline) communicatie. Je stuurt indien nodig vormgevers of communicatiebureaus aan en formuleert briefings. Ook lever je een bijdrage aan de communicatie binnen de Veiligheidsregio Eindhoven.


Zie hieronder hoe jouw werkweek eruit kan zien.

Voorbeeld van een gemiddelde week voor een adviseur Verkeer bij de ABG-organisatie

Wat biedt de gemeente Best aan jou?


  • Een salaris op het niveau van schaal 10 Cao gemeenten (maximaal € 70.356,41 inclusief IKB per jaar bij fulltime dienstverband).
  • Je individueel keuzebudget kun je onder andere gebruiken voor het kopen (of verkopen) van verlofuren, contributie vakbond, fiets-privé regeling, uitruil reiskosten woon-werkverkeer, opleiding of gewoon uit laten betalen
  • Op basis van jouw ervaring en toegevoegde waarde voor de organisatie kan een arbeidsmarkttoelage bespreekbaar zijn.
  • Een functie voor 36 uur per week maar minder uren kan ook (minimaal 24 uur).
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaarcontract.
  • Zeer gevarieerd werk wat betreft aard en inhoud. Je werkt in een groeigemeente met ambities.
  • Best is een dorp met stadse allure dat ook nog eens onderdeel is van één van de slimste regio's ter wereld (Brainport).
  • De medewerkers van de gemeente Best werken hybride en zijn flexibel in hun werktijden.  Er wordt voor 50% op kantoor gewerkt.
  • Een laptop, mobiele telefoon en voorzieningen om ook vanuit thuis te kunnen werken.
  • Ruime opleidings- en (persoonlijke) ontwikkelingsmogelijkheden. 
  • Op termijn zijn er doorgroeimogelijkheden.
  • Een organisatie met loyale en betrokken collega’s en bestuurders die jouw deskundige inbreng bijzonder waarderen. Er zijn hele korte lijnen.
  • Het gemeentehuis van Best is gunstig gelegen nabij de A2, A58 en het OV en beschikt over een treinstation op ca 7 min lopen van de werkplek. 
  • Ieder jaar één van de grootste en gezelligste kermissen van Nederland voor de deur van het gemeentehuis.
  • Reiskosten worden vergoed; bij reizen met de trein voor de volle 100%.


Wat bied jij aan de gemeente Best?



  • Je bent een communicatieprofessional die weet waarom het gaat bij een gemeente of andere politiek bestuurlijke organisatie.
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau opgedaan tijdens een passende opleiding en/of door je ervaring.
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in het vak.
  • Je hebt goede communicatieve eigenschappen, je durft beslissingen te nemen en beschikt over goede adviesvaardigheden.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Marloes van Latentis via haar nummer 06 - 393 236 64 of mail marloes@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 22 oktober. Maar wacht niet te lang, want er kan een reden zijn om de vacature sneller te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: