HR-adviseur (inschrijving gesloten)

De gemeente Best is op zoek naar een HR-adviseur. De dynamische gemeente Best, bestaande uit ongeveer 250 medewerkers, bestaat momenteel uit zes afdelingen. Binnen deze afdelingen zijn er teams/vakgroepen. De gemeente bevindt zich momenteel in een transitiefase, waarbij ze invulling geven aan een nieuwe manier van (samen)werken


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als HR-adviseur ben je onder andere verantwoordelijk voor het adviseren en ontwikkelen van beleid voortvloeiend uit en versterkend aan de nieuwe organisatiestructuur en gewenste organisatiecultuur. Je brengt verbanden tussen verschillende onderwerpen in kaart en stimuleert een cultuur waarbij vakmanschap, verbinding en vertrouwen voorop staan. Daarnaast ondersteun je de gemeentesecretaris als WOR-bestuurder en lever je gevraagd en ongevraagd advies aan de afdelingen A&F (Advies & Financiën) en I&O (Informatisering en Ondersteuning). Je bent betrokken bij diverse projecten, waaronder mogelijk duurzame inzetbaarheid en optimalisering van HR-processen. Je focus ligt op het leveren van hoogwaardig advies, met speciale aandacht voor de behoeften van medewerkers binnen de zes afdelingen.


Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de gemeente Best jou?


  • Een salaris op het niveau van schaal 10 Cao gemeenten (maximaal € 70.356,41 inclusief IKB per jaar bij fulltime dienstverband). 
  • Je individueel keuzebudget kun je onder andere gebruiken voor het kopen (of verkopen) van verlofuren, contributie vakbond, fiets-privé regeling, uitruil reiskosten woon-werkverkeer, opleiding of gewoon uit laten betalen. 
  • Leuke evenementen door het jaar heen.
  • Goede werk-privé balans. 
  • Fijne werkcultuur met betrokken collega’s.
  • Collega’s met een diversiteit aan ervaring die al geruime tijd met plezier bij de gemeente werken.
  • Maandag is een vaste kantoordag waarbij je je collega’s ziet tijdens onder andere een werkoverleg. 
  • De medewerkers van de gemeente Best werken hybride en zijn flexibel in hun werktijden.  Er wordt voor 50% op kantoor gewerkt..
  • De laatste donderdag van de maand een gezamenlijke borrel op kantoor.
  • Met goed weer worden de werkoverleggen soms buiten gepland in bijvoorbeeld de prachtige binnentuin.
  • Gratis parkeergelegenheid op circa 3 minuten loopafstand. 
  • Station op loopafstand.
  • Centraal tussen Den Bosch, Tilburg en Eindhoven.
  • Verjaardagen worden gezamenlijk gevierd op de afdelingen.
  • Vers fruit en en heerlijke koffie.
  • Groot budget voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. 
  • Een ruim teambuilding budget. 
  • Oliebollen met kerst en oud & nieuw 
  • Jaarlijks één van de grootste kermissen van Nederland voor de deur van het gemeentehuis.


Wat bied jij aan de gemeente Best?


  • Een afgeronde hbo opleiding met relevante werkervaring 
  • Jij communiceert goed, kunt analyseren en bent een goede adviseur.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Shifani van Latentis via het vaste nummer 0182 - 23 99 91, haar mobiele nummer 06 - 34619437 of mail shifani@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan via onderstaand formulier. Een online competentietest zal deel uitmaken van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: