HR medewerker (inschrijving gesloten)

De gemeente Maassluis is op zoek naar een HR medewerker. Maassluis is een aantrekkelijke stad met 35.000 inwoners en waar het stadsbestuur samenwerkt met 275 betrokken medewerkers onder het motto: ‘Samen Maassluis: investeren in een duurzame toekomst’. De stad koestert haar historische centrum, terwijl ze nieuwe ontwikkelingen stimuleert en kernwaarden zoals ondernemen, experimenteren, verbinden, eigenaarschap, reflecteren en samenwerken omarmt. 


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als ervaren HR medewerker richt je je op diverse werkzaamheden binnen het personeelsbeleid en de administratieve afhandeling. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van vacatureteksten, administratieve werkzaamheden zoals het bijhouden van HR-systemen met betrekking tot ziekteverzuim en in- en uitstroom, en je ondersteunt bij het opstellen van rapportages. Daarnaast voer je mutaties door, zoals salariswijzigingen, declaraties en personeelswijzigingen, en ben je betrokken bij de salarisadministratie. Je fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers en management bij vragen over personeelszaken, coördineert sollicitatieprocedures en zorgt voor de opstelling, beëindiging en/of vernieuwing van arbeidscontracten. Bovendien houd je je op de hoogte van veranderingen in de cao en wet- en regelgeving met betrekking tot personeelszaken, en implementeer je deze veranderingen in het personeelsbeleid.

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de gemeente Maassluis jou?


  • Een salaris op het niveau van schaal 8 Cao gemeenten (maximaal € 56.914,39 inclusief IKB per jaar bij fulltime dienstverband).
  • Je individueel keuzebudget kun je onder andere gebruiken voor het kopen (of verkopen) van verlofuren, contributie vakbond, fiets-privé regeling, sportabonnement en sportaccessoires, aanvulling extra pensioen, uitruil reiskosten woon-werkverkeer, opleiding of gewoon uit laten betalen.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaarcontract. 
  • Een kleinschalige organisatie met directe lijnen om snel te kunnen schakelen als dat nodig is.
  • Prettige betrokken collega’s. 
  • Waarmee jij een bijdrage levert aan de verdere HR-ontwikkeling van de gemeente.
  • Moderne HR systemen om mee te werken. 
  • Je beschikt over alle faciliteiten om je werk goed te doen en waar nodig hybride te werken. Gewoon fulltime op kantoor werken is uiteraard ook gewoon mogelijk.
  • Dinsdag is de vaste kantoordag.
  • Een goed opleidingsbudget.
  • Goede en interessante (online) opleidingen.
  • Goed bereikbaar via bijvoorbeeld metro, trein of eigen auto.
  • Gratis parkeren.
  • Een mooi bedrijfsrestaurant dat het kloppend hart van het gemeentehuis is en waar de collega’s gezamenlijk lunchen.
  • Een winkelcentrum met uitgebreid winkelassortiment om de hoek, maar ook dicht aan het water (De Nieuwe Waterweg) voor bijvoorbeeld een wandeling met collega’s.
  • Jaarlijks leuke activiteiten zoals de jaarlijkse sport en speldag afgesloten met een grote BBQ en teamuitjes.
  • Tussentijdse attenties waarmee waardering wordt uitgesproken voor de inzet van de collega’s.
  • Stoelmasseur op het werk.
  • Goede koffie (een straf bakkie).
  • Vers fruit.
  • Met de metro ben je aan het eind van de werkdag snel bij het strand van Hoek van Holland om de dag af te sluiten.


Wat bied jij aan de gemeente Maassluis?


  • Minimaal mbo werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar relevante ervaring.
  • Je bent resultaatgericht, bewaakt goed de voortgang en je kunt kritisch denken.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Shifani van Latentis via het vaste nummer 0182 - 23 99 91, haar mobiele nummer 06 - 34 61 94 37 of mail shifani@latentis.nl.

Solliciteren?


De inschrijving voor de vacature is gesloten.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: