Adviseur Inkoop/Kwartiermaker (inschrijving gesloten)

Duo+ is op zoek naar een adviseur inkoop en kwartiermaker inkooporganisaties. Duo+ is de bedrijfsvoeringsorganisatie voor een drietal gemeenten; Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn en is er voor professioneel advies en uitvoering, in het belang van bijna 75.000 lokale burgers en vele duizenden bedrijven. Als adviseur inkoop en kwartiermaker inkooporganisaties werk je voor de gemeenten Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn en de eigen Duo+ organisatie. 


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als adviseur inkoop en kwartiermaker inkooporganisaties bij Duo+ ben jij verantwoordelijk voor de inkoop en aanbestedingen voor de vier organisaties (Ouder-Amstel, Diemen, Uithoorn en de eigen Duo+ organisatie) én ben jij daarnaast de trekker van de vorming van de nieuwe inkooporganisatie. Je bent vraagbaak op het gebied van inkoop en aanbestedingen maar gaat niet zelf inkopen

Je zoekt actief verbinding en samenwerking met de partners voor de vorming van de nieuwe inkooporganisatie. Als de inkooporganisatie staat, ga je je onder andere bezighouden met het positioneren van contractbeheer. Tevens onderhoud je de relatie met stichting Rijk. 

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt Duo+ aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 80.581,- op basis van een fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 17,05% en € 500,00 bruto waar je bijvoorbeeld extra verlofdagen van kunt kopen.
  • Een aantrekkelijke werkplek met als basis het prachtige gemeentehuis in Ouder-Amstel. 
  • Een unieke baan in een jonge organisatie. 
  • Een fulltime baan voor 32-36 uur per week.
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-keuzepensioen, reiskostenvergoeding en een goede verlofregeling.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling.
  • Flexibele werktijden en plaats onafhankelijk werken inclusief thuiswerkvergoeding.
  • Een belangrijke mate van vrijheid om je werkzaamheden naar eigen inzicht in te vullen.
  • Ontwikkelmogelijkheden binnen de organisatie en de drie gemeenten.
  • Het is mogelijk om ook op andere locaties te werken.
  • Goede voorzieningen, zoals bijvoorbeeld een laptop, mobiele telefoon en kantoorvoorzieningen voor thuis.
  • Voldoende parkeergelegenheid rondom de werklocaties.
  • Je komt terecht in een gezellig team waar er veel vertrouwen in elkaar is en er goed wordt samengewerkt.
  • Bevlogen collega's met verantwoordelijkheidsgevoel. 
  • Fulltime werken op kantoor is mogelijk. 
  • Hybride werken kan ook, maar minimaal één dag in de week werk je op kantoor.
  • Een informele werksfeer en platte organisatie.
  • De dynamiek van werken met twee verschillende gemeenten.
  • Met een zekere regelmaat leuke ontspannen activiteiten met elkaar.


Wat bied jij aan Duo+?



  • Je hebt minimaal een hbo werk- en denkniveau en beschikt over van de Wet Inkoop en Aanbesteding.
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring.
  • Je bent communicatief vaardig, een echte verbinder en staat stevig in je schoenen.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Nicolien van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991 of mail nicolien@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot uiterlijk 19 juli 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Een online competentietest zal deel uitmaken van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: