Manager Bedrijfsvoering (inschrijving gesloten)


Laarbeek is een jonge, landelijke gemeente met ongeveer 23.000 inwoners en 135 medewerkers. De gemeente heeft een platte organisatiestructuur met drie afdelingen: Leefomgeving, Samenleving en Bedrijfsvoering. Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij het nieuwe afdelingshoofd. Deze afdeling bestaat uit ongeveer 45 medewerkers en kent drie teams:


  • Financiën en Juridische Zaken
  • Informatievoorziening
  • Communicatie en Ondersteuning


Op het gebied van bedrijfsvoering wordt er op onderdelen intergemeentelijk samengewerkt met de gemeente Gemert-Bakel. Het gaat dan om ICT, Financieel Beheer, Informatiebeveiliging en P&O.

Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als Manager Bedrijfsvoering stuur jij samen met de coördinatoren de afdeling aan. Je zorgt voor rust, inzicht en overzicht op de afdeling. Je zet de coördinatoren in hun kracht, faciliteert en zorgt voor een heldere visie op interne dienstverlening. Samen met de gemeentesecretaris, de managers Leefomgeving en Samenleving, de concerncontroller, een strategisch adviseur en de HR manager vorm je het MT van de gemeente en ben je mede verantwoordelijk voor de verdere organisatieontwikkeling.


Wat biedt de gemeente Laarbeek aan jou?


  • Een salaris van maximaal € 107.578,00 inclusief een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 17,05%.
  • Je individueel keuzebudget kun je inzetten voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen, zoals bijvoorbeeld een opleiding, het kopen van extra verlofuren of het gewoon uit laten betalen.
  • Een functie voor 36 uur per week.
  • Een laptop, mobiele telefoon en voorzieningen om ook vanuit huis te kunnen werken.
  • Financiële tegemoetkoming voor een thuiswerkplek.
  • Een leasefietsregeling.
  • Een vitaliteitsbudget.
  • Een organisatie met bestuurlijke rust
  • Een organisatie die midden in de samenleving staat.
  • Een organisatie die veel waarde hecht aan samenwerking met elkaar, inwoners, bedrijven en andere overheden.
  • Een goede samenwerking tussen organisatie, college en raad.
  • Korte lijnen binnen de organisatie.
  • Collega's die loyaal en bevlogen zijn en van doorpakken weten.
  • Die trots zijn en met plezier werken.
  • Een informele en collegiale sfeer.
  • Aandacht voor jou als persoon.
  • Veel initiatief binnen de organisatie om leuke activiteiten met elkaar te ondernemen.
  • Een actieve personeelsvereniging (Vrienden van Amstel Live, kookworkshop, lasergamen, pubquiz, groot personeelsfeest, enzovoort).
  • Alle ruimte om je functie zelf in te vullen en ambities waar te maken.
  • Een prettige kantooromgeving.


Wat bied jij aan de gemeente Laarbeek?


  • Je bent een ervaren manager binnen het publieke domein.
  • Je hebt minimaal een hbo+/wo werk- en denkniveau.
  • Je hebt een visie op inhoud (strategisch), staat voor je mensen (faciliteert) en hebt ervaring met het verder bouwen en ontwikkelen van teams.

Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Marloes van Latentis via haar mobiele nummer 06 - 393 236 64 of mail marloes@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan tot 5 november 2023. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. 


Online selectiegesprekken met Latentis vinden uiterlijk plaats in week 45 2023. Eventuele selectiegesprekken bij de gemeente Laarbeek zijn op vrijdag 17 november 2023 tussen 9:00 en 14:00 uur. Een online competentie- en persoonlijkheidstest maakt deel uit van de procedure.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: