Medewerker Duurzaamheid (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie zoekt een medewerker Duurzaamheid. De ABG-organisatie levert alle ambtelijke producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Je werkt vanuit Rijen dat goed bereikbaar is per trein en bus en waar je gratis kunt parkeren.


Jouw rol


Je onderhoudt contacten met inwoners en organisaties die actief zijn op het gebied van duurzaamheid en informeert hen over het gemeentelijke beleid en de actieplannen. Je bent het aanspreekpunt voor concrete activiteiten op het gebied van duurzaamheid. Je organiseert, stimuleert, faciliteert en verbindt initiatieven. De meeste projecten zijn met en door inwoners, waar jij een ondersteunende rol speelt vanuit de gemeente. Wanneer er projecten en acties gevoerd worden vanuit de gemeente, zoals de klimaatsubsidies of activiteiten rondom de week van de duurzaamheid ben jij de eerste contactpersoon. Daarnaast behandel je subsidie aanvragen, ben je verantwoordelijk voor de duurzaamheidsnieuwsbrief en stem je intern zaken af met de collega’s, bestuurders en extern met belangenorganisaties en inwoners. Je ondersteunt de programma manager en de projectleiders met de uitvoering en de communicatie.

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Voorbeeld van een gemiddelde week voor een teamleider ruimte

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 52.685,00 (per 1 april 2022 + 2,4%) , inclusief individueel keuzebudget van 20,45% (schaal 8 Cao gemeenten; wordt nog gewaardeerd).
  • Een baan voor 32-36 uur per week.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijk contract.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden bovenop IKB.
  • Een uitdagende omgeving waar jij impact kunt maken.
  • Laagdrempelige en informele sfeer met persoonlijke aandacht voor elkaar.
  • Goede bereikbaarheid met OV en gratis parkeren.
  • Hybride werken (ongeveer 50-50).
  • Flexibele werktijden.
  • Mobiele telefoon en laptop tot je beschikking.
  • Afdelings-BBQ in de zomer.
  • Leuke personele activiteiten voor de hele organisatie, zoals bijvoorbeeld ambtenarenveldloop, trips naar Londen en Berlijn, natuurwandelingen en skiën. Voor ieder dus wat wils.


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?



  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau en relevante werkervaring.
  • Je houdt van afwisseling en aanpakken en kunt goed organiseren.
  • Natuurlijk werk je graag samen, communiceer je goed en ben je resultaatgericht.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Remco van Latentis via zijn mobiele nummer 06 - 485 288 74, ons vaste nummer 0182 - 23 99 91 of via zijn e-mail: remco@latentis.nl.


Solliciteren?


Dat kan tot en met 27 maart 2022. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. Online selectiegesprekken bij Latentis vinden uiterlijk plaats in week 13/14 2022. De selectiegesprekken bij de ABG-organisatie zijn 11 en 12 april. Een online competentietest maakt deel uit van de procedure.

Share by: