Projectleider Civiel (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie is op zoek naar een Projectleider Civiel. In deze rol ben je verantwoordelijk voor beleidsontwikkeling op civiel vlak. Je komt te werken binnen het cluster leefomgeving, in het nieuw te vormen team Civiel.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Je begeleidt civieltechnische projecten vanaf de voorbereiding tot en met de uitvoering en het beheer wat daarna komt. Reconstructies en herinrichtingen zijn bij jou in goede handen en je zorgt voor de aanpak, bewaakt de voortgang en je maakt zelf ontwerpen en plannen, bestekken en berekeningen of beoordeelt die als ze door externen zijn gemaakt. Ook bewaak je de kosten en alles wat op financieel gebied nodig is om jouw civiele projecten te realiseren.


Je bent het
eerste aanspreekpunt voor het bestuur, de wethouder Openbare Ruimte en de inwoners uit de gemeenten. Je voert overleg over ontwerpen en plannen, stelt een programma van eisen op en zorgt voor aanbestedingsprocedures. Volgens de methode van projectmatig werken begeleid je complexe en integrale projecten.

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 72.400,- bij fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 20,45% dat je kunt inzetten voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen, bijvoorbeeld een opleiding of de aanschaf van extra verlof.
  • Je komt te werken in een nieuw op te bouwen team binnen het cluster Leefomgeving.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling. 
  • Ontwikkelmogelijkheden.
  • Je werkt zowel binnen als buiten en hebt daarbij een belangrijke rol om de ambities van de drie gemeenten op het vakgebied civiel te realiseren.
  • Je krijgt vrijheid en flexibiliteit bij het invullen van je functie.
  • Een dynamische en boeiende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. 
  • Je werkt voor 3 authentieke gemeenten.
  • Korte lijnen binnen de organisatie.
  • Een actieve personeelsvereniging met iedere maand een activiteit.
  • Je werkt met collega’s die open staan voor gezellige borrels.
  • Oog voor een goede werk- en privébalans en de mogelijkheid en faciliteiten voor hybride werken.
  • Maar je kunt ook fulltime op kantoor werken als je dat prettig vindt.
  • Alle attributen om je werk goed te kunnen uitvoeren en voorbereiden, zoals een laptop, een telefoon en eventueel kantoorvoorzieningen voor thuiswerken.
  • Er is een goede verbinding met het OV.
  • Gratis parkeergelegenheid.
  • Het is mogelijk om een pool auto te reserveren.
  • Een kantine met heerlijke lunches.


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?


  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau.
  • Je bent politiek bestuurlijk sensitief, beschikt over overtuigingskracht en je bent goed in coördineren, plannen en organiseren.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Andjela van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, haar mobiele nummer 06 – 51 55 74 37 of mail andjela@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan via onderstaand formulier. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken.




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: