Werkvoorbereider Civiel (inschrijving gesloten)

De ABG-organisatie is op zoek naar een Werkvoorbereider Civiel. In deze rol vervul je een cruciale rol bij de voorbereiding voor projecten in de openbare ruimte van het ABG-gebied op het gebied van civiel, riolering en groen. Je komt te werken binnen het cluster leefomgeving, in het nieuw te vormen team Civiel.


Kijk hieronder het filmpje over de vacature.


Jouw rol


Als werkvoorbereider civiel ben je een belangrijk onderdeel van het team dat dagelijks bezig is met het realiseren van projecten in de openbare ruimte van het ABG-gebied. Je maakt ontwerp- en bestektekeningen, presentatietekeningen, RAW bestekken en RAW raamovereenkomsten of toetst die als je ze laat opstellen door derden. Je zorgt voor kostenramingen, vraagt de noodzakelijke vergunningen aan, stelt offertes op en verstrekt de (geïntegreerde) opdrachten.


Bij het aanbesteden van werk zorg jij voor de correcte aanbestedingsprocedure en besteed je werken aan, waarbij je een belangrijke rol speelt bij de beoordeling van de kwaliteit en de afstemming hierover met collega’s en externe partijen. Ook ondersteun je de projectleiders en geef je advies aan andere afdelingen over vraagstukken in de openbare ruimte. Ten slotte informeer je inwoners door middel van het opstellen van bewonersbrieven en samen met de projectleider organiseer je bewonersavonden.

Zie hier een voorbeeld van hoe jouw week eruit kan zien!

Wat biedt de ABG-organisatie aan jou?


  • Een jaarsalaris van bruto maximaal € 65.580,- bij fulltime dienstverband, inclusief een vrij besteedbaar Individueel Keuzebudget van 20,45% dat je kunt inzetten voor doelen die passen bij jouw levensfase en persoonlijke wensen, bijvoorbeeld een opleiding of de aanschaf van extra verlof.
  • Je komt te werken in een nieuw op te bouwen team binnen het cluster Leefomgeving.
  • Ontwikkelmogelijkheden, waaronder bijvoorbeeld de mogelijkheid om Microstation Connect (vergelijkbaar met AutoCad) aan te leren.
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd met eerst een jaar tijdelijke aanstelling. 
  • Je krijgt de vrijheid en flexibiliteit bij het invullen van je functie.
  • Een dynamische en boeiende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. 
  • Je werkt voor 3 authentieke gemeenten.
  • Korte lijnen binnen de organisatie.
  • Een actieve personeelsvereniging met iedere maand een activiteit.
  • Je werkt met collega’s die open staan voor gezellige borrels.
  • Oog voor een goede werk- en privébalans en de mogelijkheid en faciliteiten voor hybride werken.
  • Maar je kunt ook fulltime op kantoor werken als je dat prettig vindt.
  • Alle attributen om je werk goed te kunnen uitvoeren en voorbereiden, zoals een laptop, een telefoon en eventueel kantoorvoorzieningen voor thuiswerken.
  • Er is een goede verbinding met het OV.
  • Gratis parkeergelegenheid.
  • Een kantine met heerlijke lunches
  • Regelmatig afdelingsactiviteiten en koffiemomenten.


Wat bied jij aan de ABG-organisatie?


  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring en ervaring met het digitaal opstellen van bestekken.
  • Mbo+/ hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt passie voor techniek, bent flexibel, kunt goed organiseren en plannen en kunt goed samenwerken.


Wil je verdere informatie?


Neem dan contact op met Andjela van Latentis via het vaste nummer 0182 - 239 991, haar mobiele nummer 06 - 51 55 74 37 of mail andjela@latentis.nl.

Solliciteren?


Dat kan via onderstaand formulier. Maar wacht niet te lang, want er kan reden zijn om de vacature eerder te sluiten als we eerder de ideale kandidaat hebben gesproken. 




Lees onze nieuwste updates



Mis geen recruitmentfilmpje


 

 Bekijk onze foto's en filmpjes

 

Share by: